Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Έρωτες που ουρλιάζουν

Μπρος μου πάλι ξεπροβάλλουν
Έρωτες που ουρλιάζουν
Μια αγάπη μες την μάχη
Πληγωμένη από λάθη

Μες το δάκρυ μου πνιγμένος
Προχωράω μα χαμένος
Αφήνω πίσω ουρλιαχτά
Την αγάπη στην νυχτιά

Την Ακούω.. μου φωνάζει
Μα λέω δεν με νοιάζει
Ένα ψέμα και αυτό
Μέσα στον παραλογισμό

Δεν αντέχω μα συνεχίζω
Την καρδιά μου πίσω αφήνω
Μου φωνάζει να γυρίσω
Τα ουρλιαχτά να αγνοήσω

Τρελαίνομαι, Πονάω
Την ψυχή μου δεν ακουμπάω
Χίλιες λέξεις τριγυρνάνε
Στα αυτιά μου τραγουδάνε

Αρχή στο τέλος που να βρω
Σταματάω και κοιτώ
Την μάχη όλο να φουντώνει
Και η ψυχή μου πια παγώνει

Τρέχω και πάλι πίσω
Στην αγάπη να μιλήσω
Την σώζω απ' τα ουρλιαχτά
Του έρωτα την φωτιά

Δεν κατάφερα να φύγω
Την αγάπη να αφήσω
Είμαι και πάλι ξανά εδώ
Ακόμη μια φορά πονώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου