Πέμπτη 13 Αυγούστου 2015

Στο τέρμα της διαδρομής μου

Είπα να βγω μια βόλτα στο παρελθόν μου σήμερα, για να βρω τον ξεχασμένο μου εαυτό μήπως και γαληνέψει το μυαλό κι η ψυχή μου.Ξεκίνησα απ΄ την ανθισμένη μου αυλή γεμάτη από στερημένες παιδικές αναμνήσεις και γειτονιές που μύριζαν φρέσκο ψωμί.Περπάτησα σε σοκάκια στενά και δύσβατα γεμάτα ακυρωμένες εφηβικές επιθυμίες και μεγάλα γιατί.

Αντίκρισα πολλές φορές τη δυστυχία στο διάβα μου, αλλ΄ όμως είχα σύμμαχο τον ήλιο μέσα μου που με συνόδευε.Όπως κολυμπούσα στ΄ ανοιχτά και κινδύνευα, πιάστηκα απ΄ το σωσίβιο της αγάπης για να μην παρασυρθώ και βουλιάξω.Μέσα απ΄ την αγάπη γνώρισα τον έρωτα και κόλλησα μαζί τους.Κατάλαβα αμέσως πως έφτασα απέναντι στην παρθένα ακτή μου κι ένιωσα τη λύτρωση.

Στο τέρμα της διαδρομής μου κατάλαβα πως η ευτυχία ήταν μια βόλτα στη ζωή.
Κι όμως έχουμε ζήσει τόσα μαζί..!

Κι από μόνο του ένα ευχαριστώ δε φτάνει..!














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου