Σάββατο 8 Αυγούστου 2015

Έχω το δικό μου μονοπάτι

Οι άνθρωποί μου, είναι της ψυχής μου οι δροσοσταλίδες. Άλλοι με βοήθησαν να βγάλω φτερά και να πετάξω, άλλοι μου έκοψαν αυτά τα φτερά και με άφησαν να πέσω απότομα στη γης.. Άλλοι φύσηξαν ούριους ανέμους στα πανιά μου κι άλλοι ρούφηξαν στα σπλάχνα τους τους αγέρηδες και μ'αφήσαν να επιπλέω πάνω στο κύμα της θαλάσσης μετέωρος.

Μα όλοι τους, το διάβα μου ανοίξαν, να περπατήσω πάνω στα χνάρια του κρυμμένου μου εαυτού, να τον ψάξω και τα σημάδια του ν'ακολουθήσω.
Η διαφορά έγκειται στο οτι εγώ επιλέγω την πραγματικότητα που μου ορίζει η φύση μου, ενω άλλοι επιλέγουν την πραγματικότητα που πλάστηκε απο τους ανθρώπους της ανάγκης.

Δεν ξέρω τι απο τα δύο είναι πιο ακριβές. Έτσι κι αλλιώς δε μ'ενδιαφέρει ν'ακολουθήσω χαραγμένους δρόμους.

Έχω το δικό μου μονοπάτι...Και δεν το εγκαταλείπω για κανέναν ...!!!!

(Προκόπης)

http://www.siatsoucyprus.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου