Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Δύσκολο να ζεις χωρίς καρδιά αλλά όχι ακατόρθωτο .....

Σε γνώρισα τόσο ξαφνικά που μέχρι και η καρδιά μου τα έχασε. Άρχισε να σε ερωτεύεται και να με κάνει να εξωτερικεύω τα συναισθηματά μου. Δε την ένοιαζε αν θα πληγωθεί ήθελε μόνο να είναι μαζί σου.

Μου άρεσε η παρέα σου και σιγά σιγά άρχισες να μου είσαι απαραίτητη. Ήθελα να βρίσκομαι συνέχεια μαζί σου και ξέχασα πολές απ΄τις ασχολίες μου για να συμβαίνει αυτο. Εσένα σου άρεσε αυτό και έτσι πηγαίναμε μαζι παντού. Είχαμε γίνει ο περίγελος της παρέας αλλά δε μας ένοιαζε. Είχαμε ο ένας τον άλλον και περισσότερο είχαμε την αγάπη μας που μας κρατούσε ζωντανούς.

Γρήγορα εσύ βαρέθηκες να είμαστε συνέχεια μαζί. Ήθελες να μείνεις και λίγο μόνη σου για να ξεκουραστείς. Εγώ στεναχωριόμον αλλά δε σου έφερνα αντίρρηση. Σε άφηνα μόνη σου παρόλο που πονούσα που ήμουνα μακριά σου.

Όμως όλο και πιο συχνά ήθελες να μένεις μόνη σου και εγώ ανησυχούσα για το τι μας συμβαίνει. Φοβόμουνα πως είχες πάψει να μ' αγαπάς και τελικά δεν είχα πέσει και τόσο έξω.

Όταν σε ρώτησα την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου τι μας συνέβει η απαντησή σου μου ράγισε την καρδιά. Είχες ερωτευτεί κάποιον άλλο και δεν μπορύσες να ήμαστε μαζί. δεν ήθελες να με πληγώσεις αλλά δυστυχώς το έκανες. Δεν ήξερα τι να πω.

Έφυγα από την ζωή σου και προσπάθησα να συνεχίσω την ζωή μου χωρίς καρδιά μια που μου την είχες κλέψει.

Δύσκολο να ζεις χωρίς καρδιά αλλά όχι ακατόρθωτο .....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου