Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Ξύπνησα ευτυχισμένος σήμερα

Ξύπνησα ευτυχισμένος σήμερα

Μετά από τόσο καιρό είμαι και χαρούμενος.
Το χαμόγελο έχει ζωγραφιστεί στα χείλη μου.
Δεν φεύγει με τίποτα από εκεί.
Είμαι ευτυχισμένος και νομίζω πως ποτέ δεν έπαψα.

Στο είπα και με κοίταξες με μια καχυποψία.
Σαν να μου έλεγες τι λες τώρα.
Ναι είμαι ευτυχισμένος και έχω πολλούς λόγους γι' αυτό.

Μέτρα για να μη τους χάσεις.

1. Είμαι ευτυχισμένος γιατί σε έχω στο πλευρό μου φιλαράκι μου καλό.

2. Είμαι ευτυχισμένος γιατί έχω μια ζουζούνα που με αγαπάει.

3. Είμαι ευτυχισμένος γιατί ΕΣΥ με αγαπάς.

4. Είμαι ευτυχισμένος γιατί με προσέχεις και με σκέφτεσε συνέχεια.

Θες και άλλους λόγους μικρούλλα μου;

Δεν νομίζω να χρειάζονται αλλά εγώ θα σου δώσω ακόμα ένα το σημαντικότερο.

Είμαι ευτυχισμένός γιατί υπάρχεις στη ζωή μου και την κάνεις ομορφότερη . 

Προκόπης...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου